۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

امام جمعه قم:

رویکرد دستگاه‌ قضایی در جامعه تأثیرگذار است

رویکرد دستگاه‌ قضایی در جامعه تأثیرگذار است

قم- امام جمعه قم گفت: رویکرد و اقدامات دستگاه قضایی و منش متولیان این امر در جامعه تأثیر گذار و حائز اهمیت است و باید مطابق قانون باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان قم در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: دستگاه قضا یه رسالت الهی دارد و این امر اقتضا می‌کند و تا متولیان این امر برای خدمت به مردم گام بردارند.

امام جمعه قم بیان کرد: متولیان دستگاه قضا باید مردم مدار باشند و تقوای الهی پیشه کنند و همواره بر حمایت و پشتیبانی از جبهه حق و مردم اهتمام داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت ابراز کرد: خروجی اقدامات رسول خدا در جامعه این بود که نفوس مردم ترکیه و حدود الهی در جامعه رعایت شود تا عبرت آموزی متن جامعه نهادینه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رویکرد و اقدامات دستگاه قضائی و منش متولیان این امر در جامعه تأثیرگذار و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: حکم‌های صادره در دستگاه قضائی و رویکرد آن باید مطابق قانون باشد و عمل صالح و شایسته در آن آثار تربیتی زیادی را به همراه دارد.

آیت الله سعیدی گفت: اگر رفتارها و اقدامات مطابق قانون باشد، موجب می‌شود تا بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات و فسادها مرتفع شوند.

امام جمعه قم تصریح کرد: تبعیت از قانون و حدود شرعی در دستان قضائی بایستی جاری و ساری باشد.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی نباید از نارضایتی مجرمان اثری داشته باشد، چرا که خود نارضایتی در پرتو حدود الهی یک امر کاملاً طبیعی است.

کد خبر 6269258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha